Sunday, May 14, 2017

President GKCM jelaskan kenapa keluar PPBM


Semalam ada PC berikut:


Dilaporkan:

Hala tuju tidak betul antara sebab keluar Bersatu 
http://www.sinarharian.com.my/politik/hala-tuju-tidak-betul-antara-sebab-keluar-bersatu-1.674108

Turut dilaporkan:

1,000 disgruntled members will defect soon -GKCM President
https://www.nst.com.my/news/politics/2017/05/238865/1000-disgruntled-ppbm-members-defect-soon-gkcm-president

Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) tidak mampu bertahan lebih lama sekiranya para pemimpinnya masih meletakkan kepentingan peribadi lebih tinggi berbanding perjuang­an untuk rakyat dan negara.

Bekas Setiausaha Kerja PPBM, Kamarul Azman Habibur Rahman berkata, beliau tidak nampak PPBM akan berjaya kerana parti itu gagal mengatasi unsur-unsur negatif yang membelenggu dan merosakkan parti itu dari dalam.

PPBM tidak mampu bertahan lama – Kamarul Azman
https://m.utusan.com.my/berita/politik/ppbm-tidak-mampu-bertahan-lama-8211-kamarul-azman-1.480964

Sebelum ini, dia nyatakan:

Mukhriz bawa masuk 'kawan' dan beri jawatan dalam PPBM, dedah Kamarulazman
http://antarapos.com/am/index.php?q9nan56SpKPkoObnaNGXpVvZn7Wnc5JfaA==

Sementara itu, ada ura-ura Muhyiddin akan keluar PPBM

http://snapshot2016.blogspot.com/2017/05/muhyiddin-tinggalkan-ppbm.html

Respons Tun hanya:

Tun M tak ambil endah pemimpin PPBM keluar parti
https://youtu.be/1dMrKUjHPBU

Bodoh Kamarul Azman masih nyalahkan Muhyiddin dan Mukhriz tetapi langsung tak sentuh Madey.

Padahal Madey fitnah dia keluar pasal kroni tak dapat jawatan.

Padahal dia bapak kroni dan pertahan kroni juga. Dia juga penaung GKCM ....

https://youtu.be/SvKF09hcf-s

Binatang politik mcm Madey mana peduli perjuangan, agenda dan perasaan orang bawah.

Semua untuk diguna demi mengejar kuasa dan harta untuknya dan keluarga!

1 comments:

  • Anonymous says:
    May 14, 2017 at 10:21:00 PM GMT+8

    Cikgu kamarul dah kena beli. Laki bini dah dapat scholarship belajar. Dah masyuk bai. Pimpinan bersatu dah bau berbulan dah. Tak nak aibkan dia dan paham pasal dia memang cari makan. Sebenarnya sikit pun tak rugi. Dia ni pun bongkak dan spesies bodoh macam kau jugak. Memang layak dia masuk umno balik pun. Lepas pru kau tengok jelah. Cikgu ni pun hilang anak beranak pegi kononnya sambung belajar. Lagi kuat dia kutuk maknanya lagi bamyaklah dia masyuk. Tu jelah. Tu pasal aku nasihat kau buat duit tulis blog bangsat kau ni. Kalau tak ..rugilah

fda

Archives