Saturday, May 27, 2017

FB terpegun, Tun terkejut ... 1,000 keluar PPBM


Di hari pertama Ramadhan, Tun sayu, FBooker cytro PPBM terkejut ...


Ya ... itu yang diumum.



Isunya Muhyiddin ...




Isteri pun gemuk ...



Salah Tun tak mahu dengar cerita. Tak dengar apa lagi berlaku di bawah ...

Hanya mahu jatuhkan Najib tapi asas tidak kukuh. Hanya dendam dan maksud tidak jelas.Parti tiada hala tuju.


Dah patut pencen dok sejadah saja.


Perjuangan mu sudah selesai, Masa mu lama berlalu

http://snapshot2016.blogspot.my/2017/05/perjuangan-mu-sudah-selesai-masa-mu.html

PPBM masih bersikap seperti sikap ketika mereka dalam UMNO. In-denial ...





Nak ugut dan nak diam....


Dari Peja👇

As Salam rakan2 seperjuangan yg amat saya hormati,

Berikutan perletakan jawatan Dan pengumuman Sdr Azrul, Sdr Jemaat dan beberapa rakan daripada PPBM, saya telahpun mengeluarkan mereka daripada 'chatgroup' BPNPk.

Saya berpandangan Dan saya minta bantuan saudara2 sekalian, untuk tidak melayan perkara tersebut di media2 sosial samada di 'groupchat' ataupun FB. Anggaplah perkara ini tidak relevan.

Saya percaya dengan cara ini, perkara ini Akan mati dalam masa yg sangat singkat.

Terima kasih atas bantuan saudara2 sekalian.

'Bercerai kita roboh, BERSATU kita teguh!'


Yang belakang Pejo tu pun bukannya bersama mu. Mereka nak duit Pejo dan Muhyiddin tu saja.

Belum lagi Selangor, Wilayah, dan .... isy isy tak blh cerita. Bior la dema syok sendiri dan main wayang ...


Semua dah diketahui petancangan


1 comments:

  • Anonymous says:
    May 27, 2017 at 10:06:00 AM GMT+8

    Cash is King!

fda

Archives