Tuesday, April 11, 2017

Rafizi dan politik si badut


Kisah Rafizi dan Lawak Jenaka badut politiknya..

*Pernah mendedahkan scandal NFC akhirnya dia yg di saman..

*Pernah mendedahkan Cincin Rosmah 24 juta akhirnya di mahkamah  dia mengaku
 "Saya melawak je.."

*Pernah menuduh kapal selam scorpene tak boleh menyelam akhirnya ATM siap bawak Lim Guan Eng naik kapal selam tu..

*Pernah mendedahkan salah laku Tan Sri Khalid Ibrahim dengan fitnah 91 ms - Akhirnya tersungkur di mahkamah minta maaf pada Tan Sri Khalid Ibrahim

*Pernah mendedahkan kekayaan anak-anak Tun M - Akhirnya sujud di kaki Tun M dan mengaku idola dia sejak kecil

*Pernah mendedahkan kes pembalakan di Kelantan dan akan mendedahkan bukti-bukti kepada Umum - Sampai sekarang tak nampak bayang..

*Pernah mendedahkan rasuah perempuan dan wang dalam kerajaan Selangor - Akhirnya SPRM menolak dakwaan beliau...

*terkini nak dedah ada orang RAPAT dengan PAS terima dana 1MDB najib - nak buat lawak apa pulak rafizi?

YB nak jadi ahli parlimen ke nak jadi badut sarkas ni? 😆😆😆

Nampaknya dia mahu jadi jurucakap SPRM jika dah tak boleh tanding untuk ahli Parlimen:

http://snapshot2016.blogspot.my/

Sayang dia tak boleh. Kena jalankan hukuman penjara. Tak boleh jadi penjawat awam.


2 comments:

  • Anonymous says:
    April 11, 2017 at 8:32:00 PM GMT+8

    Dia chartered accountant. Kau keje apa bai. Jual cerita kau kutip kat kedai kopi jelah. Kalau dia tak bongkar hal nfc, kita semua pun taktau shahriizat anak beranak samun. Kalau dia tak bongkar 1mdb, jho low samun duit rakyat sesuka hati je. Kalau nak kata rafizi bohong, banyak betulnya dari tak betul. Percayalah yg tak semua rakyat malaysia ni sebangang kau.

  • Anonymous says:
    April 12, 2017 at 10:52:00 PM GMT+8

    Jenis manusia tak ingat dosa pahala. Kerja menabur fitnah sana sini.

fda

Archives