Tuesday, March 7, 2017

Jawab Tun, kenapa rizab Melayu di Langkawi jatuh ke Cina Singapore?


Tun M masih cuba bermain isu semtimen Forest City. Baiklah, khabarnya dia nak tanding di Langkawi. Seeloknya tanding di Pekan jika nak jatuhkan  Dato Najib.

http://www.tranungkite.net/v12/modules.php?name=News&file=article&sid=33872

Buat apalah nak cabar-cabar Dato Nazri Aziz, macam kebudak-budakan. Itu yang orang kata, seseorang itu akan mengalami "second childhood" di hari tua.
 
Maka elok benar, beliau jelaskan kepada rakyat Langkawi kenapa tanah resort di Datai dan Andaman yang asalnya tanah rizab Melayu kini jatuh ke tangan cina Singapura yang Tun dr Mahathir konon benci?



Masa resort ini dibangunkan oleh Landmark Berhad kepunyaan kroni Mahathir, sudah diketahui ianya tanah rizab Melayu. Tapi di "adjust"kan.

Kini  tuan punya proksi atau kroni Mahathir sudah jual Landmark pada kumpulan cina dari Singapore yang Mahathir benci.

BIla berkempen nanti, sila jawab ye pada rakyat Langkawi????


DI Johor, tiada seinci tanah rizab Melayu jatuh walaupun Mahathir dok bising pasal forest city

http://snapshot2016.blogspot.com/2017/03/nak-bising-forest-city-rizab-melayu.html

ELok beribadat dari cakap bohong dan fitnah, mudahkan masuk neraka!

3 comments:

  • Anonymous says:
    March 7, 2017 at 10:42:00 AM GMT+8

    Kau belum dengar penjelasan Mahathir, kau dah fitnah.
    Cepat sangat kau masuk neraka dulu.

    Semua negeri buat beberapa pembangunan atas tanah rezab melayu dengan adjustment tetapi tiada taraf kekal.

    Johor sendiri pun ada. Tanah rezab Melayu yang ditebusguna telah digantikan kawasannya.

    Apakah langkawi pun ada? Tunggu penjelasan, simpan sikit bodoh kamu tu.

  • Anonymous says:
    March 7, 2017 at 12:08:00 PM GMT+8

    kakakkakaka...xde seinci pun ehh tanah rezab melayu yg tergadai ke tangan cina yea? hahahhaha...bru lahir smalam ehhh?

  • Anonymous says:
    March 7, 2017 at 5:18:00 PM GMT+8

    Madey nak kritik najib itu ini..yg dia sndiri buat hal masa brkuasa dulu pun tak trjawab.

fda